loading...
دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
JAMAL بازدید : 295 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)
  • خبریاب - فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس

    hikhabar.com/newsdetail.aspx?...فحاشی_مجری_شبکه_من‌_و_تو_به_احسا...
  • ۳ ساعت پیش - شاید به جرأت می توان گفت که برنامه "ماه عسل" امسال، جزو پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما بوده و بیشتر خانواده های ایرانی را در لحظات نزدیک ...
  • ۲ ساعت پیش - خبر استان : شاید به جرأت می توان گفت که برنامه “ماه عسل” امسال، جزو پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما بوده و بیشتر خانواده های ایرانی را در ...
  • سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او چنین نوشت: ...
  • ۱ روز پیش - به گزارش سیتنا، برنامه امسال ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد. این حاشیه ها علاوه بر برخی موارد اجرا از سوی علیخانی، حتی به ...
  • فحاشي مجري شبکه من و تو به \'احسان عليخاني\' (+عکس) - قطره. 1 روز پيش ... توهين به احسان عليخاني در شبکه هاي ماهواره اي +عکس · حرکتي غير اخلاقي در حاشيه برنامه ...
  • ماه عسل ، احسان علیخانی ، حاشیه ماه عسل ، صدا وسیما ، توهین به احسان علیخانی ، برنامه ... سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی ... در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی ...
  • توهین علنی مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی! – بیست ...

    bistnist.com/.../توهین-علنی-مجری-شبکه-من-و-تو-به-احسان-علیخانی-.ht...
  • ۱ روز پیش - توهین علنی مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی! ... عکس های جدید بازیگران و افراد مشهور و فرزندانشان (44) · بازیگران و افراد مشهور و فرزندانشان ...
  • ۵ ساعت پیش - فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس. ... عکس های بدون سانسور تماشاگران دختر و زن والیبال ایران و روسیه / پیش بازی (26) »» یک (19)
  • ماجرای توهین به احسان علیخانی در شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی ...

    download2015.blog.ir/.../ماجرای-توهین-به-احسان-علیخانی-در-شبکه-های-م...
  • ۱۱ دقیقه پیش - توهین به احسان علیخانی در شبکه های ماهواره ای +عکس - تی نیوز ... "توهین علنی مجری من و تو به احسان علیخانی" - مرکز عکس.
  • احسان علیخانی سالومه سیدنیا یکی از مجری های شبکه من و تو در یک اظهار نظر جنجالی احسان علیخانی مجری محبوب تلویزیون کشور را مورد توهین قرار داد. شاید به جر.
  • توهین علنی مجری من و تو به احسان علیخانی! - پایگاه تحلیلی ...

    tasir.ir/توهین-علنی-مجری-من-و-تو-به-احسان-علیخانی/
  • ۱ روز پیش - چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی ... در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و ... عکس/ سید حسن نصرالله در مراسم تشییع پیکر امام خمینی !
  • ۷ ساعت پیش - عکس شکار لحظه ها (81) ... توهین مجری زن شبکه "من و تو" به احسان علیخانی ... و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و ...
  • فحاشی مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی +عکس - جدید مدید

    jadidmadid.ir/فحاشی-مجری-شبکه-من-و-تو-به-احسان-علیخانی/
  • ۱ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران ، برنامه امسال ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد. این حاشیه ها ...
  • فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس - باشگاه ...

    setfaweb.ir/فحاشی-مجری-شبکه-من‌-و-تو-به-احسان-علیخا/
  • ۶ ساعت پیش - فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس - شاید به جرأت می توان گفت که برنامه “ماه عسل” امسال، جزو پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما ...
  • ۱ روز پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوبش ...
  • فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس | مطالب ...

    www.behmusic.org/فحاشی-مجری-شبکه-من‌-و-تو-به-احسان-علیخا/
  • ۵ ساعت پیش - شاید به جرأت می توان گفت که برنامه “ماه عسل” امسال، جزو پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما بوده و بیشتر خانواده های ایرانی را در لحظات نزدیک ...
  • ۶ ساعت پیش - توهین مجری زن شبکه «من و تو» به احسان علیخانی! ... اقتدای سردار سلیمانی به محسن رضایی/عکس ... حاج قاسم در بزرگداشت شهدای مدافع حرم/عکس ...
  • فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به "احسان علیخانی" (+عکس) ... شاید به جرأت می توان گفت که برنامه "ماه عسل" امسال، جزو پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما بوده و ب…
  • توهین به احسان علیخانی در شبکه‌های ماهواره‌ای +عکس ظهر سه ...

    khabarche.ir/خبر/.../توهین-به-احسان-علیخانی-در-شبکه-های-ماهواره-ای--ع...
  • ۳ روز پیش - شبکه ظهر سه شنبه نهم تیر ماه 1394 خبر توهین به احسان علیخانی در شبکه‌های ... یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و ... در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان ...
  • ۱ روز پیش - توهین مجری زن شبکهمن و توبه احسان علیخانی! ... عکس/ دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر انقلاب ... مجری صدا و سیما چرا محجبه شد؟ + عکس ...
  • توهین به احسان علیخانی در شبکه‌های ماهواره‌ای عکس - سرگرمی

    gwea.ir/a-19300_توهین+به+احسان+علیخانی+در+شبکه‌های+ماهواره‌ای+عکس...
  • ۳ روز پیش - توهین به احسان علیخانی در شبکه‌های ماهواره‌ای عکس . ... مجری شبکه فارسی وان در برنامه ای با لحنی تمسخرآمیز به حسام نواب صفوی و ... جمله تو منو برای زندکی کردن نمی خواهی یک هنرپیشه زن را به تو منو فقط برای یک شب می خواهی.
  • ۲۱ ساعت پیش - چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان .... من و تو به احسان علیخانی!,تیک | دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، ...
  • فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس - دانلود ...

    akhbar1.com/.../فحاشی-مجری-شبکه-من‌-و-تو-به-احسان-علیخانی-+عکس/
  • دانلود اهنگ،خبر روز،اخبار یک - برنامه امسال ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد. این حاشیه ها علاوه بر برخی موارد اجرا از سوی علیخانی، حتی به دکور ...
  • توهین علنی مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی! | جدیدترین ...

    khabar-news.ir/توهین-علنی-مجری-شبکه-من-و-تو-به-احسان-عل/
  • ۱ روز پیش - توهین علنی مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی! .... عکس های جدید بازیگران و افراد مشهور و فرزندانشان (44) · بازیگران و افراد مشهور و فرزندانشان ...
  • تخریب احسان علیخانی به شبکه‌های ماهواره‌ای کشید! +عکس ...

    www.sorooshonline.com/تخریب-احسان-علیخانی-به-شبکه‌های-ماهوا/17185
  • ۲ روز پیش - ... از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه ... بوده؛ اما به نظر می رسد اینگونه فضای توهین و فحاشی علیه این برنامه منطقی و ...
  • ۲ روز پیش - شبکه تلويزيوني "من و تو" که دچار افت و افول شديد مخاطب شده، هر از چند ... از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با عباراتي زشت و بي ...
  • امسال برنامه ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد، حاشیه هایی ... سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و ... در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس بوکش با توهین به احسان علیخانی و ... با افت چشمگیری مواجه بوده؛ اما به نظر می رسد اینگونه فضای توهین و فحاشی ...
  • ۳ روز پیش - تخریب احسان علیخانی به شبکه‌های ماهواره‌ای کشید! +عکس. ... مسئول انتشارات «حیان» پیش از این نیز ممنوع النشر بوده است/ فحاشی در .... چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و ... شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان ...
  • ۲ روز پیش - تدوینگرها - امسال برنامه ماه عسل نسبت به سال های قبل.
  • توهین به احسان علیخانی در شبکه‌های ماهواره‌ای +عکس - کرد

    kopy.ir/fa/News/.../توهین-به-احسان-علیخانی-در-شبکه‌های-ماهواره‌ای-عکس/
  • ۳ روز پیش - شبکه تلویزیونی "من و تو" که دچار افت و افول شدید مخاطب شده، هر از چند ... از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ...
  • 24ساعت گذشته - فرهنگیان نیوز- تدبیر

    www.farhangiannews.ir/rss-37-24ساعت%20گذشته.html
  • به گزارش ادیان نیوز، خالد الغامدی مجری شبکه سعودی وصال به افراط گرایی و تندروی دینی و نزدیکی ... فحاشی مجری شبکه من و تو به 'احسان علیخانی' (+عکس) -- سیتنا.
  • آخرین خبرهای تصویری - نیوزام

    www.newsum.ir/tags/images?start=3
  • فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به "احسان علیخانی" (+عکس) ... 43 دقيقه قبل ... این حاشیه ها علاوه بر برخی موارد اجرا از سوی علیخانی، حتی به ... واژگونی کشتی ...
  • ۱۹ ساعت پیش - توهین به احسان علیخانی در شبکه های ماهواره‌ای +عکس ... ند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را ... در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه ...
  • ۲ روز پیش - امسال برنامه ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد، حاشیه ... يکي از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با عباراتي زشت و ... در شبکه من و تو به وي مي رسد در پستي در فيس‌بوکش با توهين به احسان ...
  • ۱ روز پیش - فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی (+عکس) - شاید به جرأت می توان گفت که برنامه ماه عسل امسال، جزو پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما ...
  • تخریب احسان علیخانی به شبکه‌های ماهواره‌ای کشید! +عکس - خانه

    94.182.227.46/.../4696-تخریب-احسان-علیخانی-به-شبکه‌های-ماهواره‌ای-ک...
  • ۳ روز پیش - تخریب احسان علیخانی به شبکه‌های ماهواره‌ای کشید! .... یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی ... اما به نظر می رسد اینگونه فضای توهین و فحاشی علیه این برنامه منطقی و طبیعی نیست.
  • تخریب احسان علیخانی به شبکه‌های ماهواره‌ای کشید! +عکس ...

    honarkhan.com/.../تخریب-احسان-علیخانی-به-شبکه‌های-ماهواره‌ای-کشید-ع...
  • ۳ روز پیش - امسال برنامه ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد، حاشیه ... از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ... در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان ... اما به نظر می رسد اینگونه فضای توهین و فحاشی علیه این برنامه منطقی و طبیعی نیست.
  • توهین علنی مجری من و تو به احسان علیخانی! - سرگرمی و ...

    jajiga.ir/توهین-علنی-مجری-من-و-تو-به-احسان-علیخانی/
  • ۲۱ ساعت پیش - داعش با بولدوزر مرقد یونس نبی را با خاک یکسان کرد/عکس · درآمد روزانه ... چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان ...
  • اهانت بازیگر پس از باران به مرتضی پاشایی +عكس | مجله ...

    www.yeknet.ir/node/.../اهانت-بازیگر-پس-از-باران-به-مرتضی-پاشایی-ع...
  • ۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در بخشی از برنامه مجری خوشا شیراز بیننده های برنامه را به دیدن تصاویری از مرحوم ... آخرين عكس مرتضي پاشايي در كنار احسان عليخاني قبل از فوت.
  • توهین به احسان علیخانی در شبکه‌های ماهواره‌ای +عکس - پارس ...

    parsrobo.ir/1394/04/10/توهین-به-احسان-علیخانی-در-شبکه‌های-ما/
  • شبکه تلویزیونی "من و تو" که دچار افت و افول شدید مخاطب شده، هر از چند گاهی برای ... سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی ...
  • بیوگرافی طغرل مجری بفرمایید شام - بیتوته

    www.beytoote.com/art/artist/biography-toqrol.html
  • جدیدترین عکس های ابرو گوندش اِبرو گوندش یکی از خوانندگان مشهور ترکیه است. ... و اکنون هم یکی از گزارشگرهای خوب و با فرهنگ شبکه من و تو هستش، و بسیار هم میکوشه تا با واژه های پارسی ... تو بفرمایید شام هم نامش طغرل هستش و با تیکه های که به شرکت کنندگان میندازه و سوتی هایی که ازشون ..... اخبار,اخبار فرهنگی ,احسان علیخانی ...
  • این خانم مجری از مهمان برنامه کتک خورد! + عکس – جديدترين ...

    www.momtaznews.com/این-خانم-مجری-از-مهمان-برنامه-کتک-خورد/
  • اعتراف پريسا به تجاوز در شبكه من وتو +تصاوير” ... عکس‌های منتخب از برنامه ماه عسل ۹۲ با اجرای احسان علیخانی (۱) احسان علیخانی,جدیدترین ... سوتی‌های جالب مجری شناخته شده تلویزیون به گزارش شبکه ایران،‌محمدرضا ... فحاشی مجری خانم در برنامه زنده (تصویر) گردآوری توسط گروه اخبار جالب ممتاز نیوز فحاشی مجری خانم در برنامه زنده…
  • توهین حمید گودرزی به لر + فیلم - مجله اینترنتی مراحم

    www.morahem.com/majale/حمید-گودرزی-گفت-متاسفانه-من-لر-هستم/
  • ۲ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - کلیپ حمید گودرزی در پاسخ به سوال مجری برنامه سینما گلخانه ...... حمله سالومه (مجری شبکه من و تو) به احسان علیخانی +عکس; » اعتراف ناخواسته ...
  • توهین مجری زن شبکه "من و تو" به احسان علیخانی!|توهین مجری

    vazeh.com/.../توهین-مجری-زن-شبکه-quot-من-و-تو-quot-به-احسان-علیخا...
  • ۱ روز پیش - توهین مجری زن شبکه "من و تو" به احسان علیخانی! سالومه سیدنیا که اکنون ... توهین به احسان علیخانی در شبکه‌های ماهواره‌ای +عکس. امسال برنامه ماه عسل ...
  • عطسه‌‌ای بیجا و سوتی مجری زن تلویزیون+ عکس و کلیپ

    www.bikalak.com/.../step-and-sneezing-goofs-tv-presenter-woman-phot...
  • صدای عطسه‌ای که در استودیوی پخش زنده شبکه سعودی العربیه به گوش رسید، بیش از آن که میهمان برنامه را بخنداند، ... توهین علنی مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی!
  • ۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در برنامه به خانه برمیگردیم شبکه ۵ تهران مجری با سابقه برنامه خانم صبا راد در حین ... عکس جدید صبا راد تیر 94 ... دلیل اصلی ازدواج نکردن احسان علیخانی ... تو مثل اینکه حالت خوب نیست ها ، روزه خواری تو خیابون جرمه دیگه چه برسه به برنامه زنده تلویزیون ملی ! .... فحاشی امیر تتلو به مامورد اداره برق ۲۵ خرداد ۱۳۹۴.
  • تجاوز پدر زیبا ترین دخترامریکا به دخترش+عکس - سایت ...

    iranicloob.ir/post/436/تجاوز-پدر-به-دخترش.html
  • ملکه زیبایی آمریکایی با انتشار تصاویر تکان دهنده از خود که در آن در مورد گذشته و تجاوز پدرش صحبت کرده ... فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس.
  • عکس/ ژست جالب دو مسافر زنده ایران 140 - صبحانه آنلاین ...

    sobhanehonline.com/fa/news/.../عکس-ژست-جالب-دو-مسافر-زنده-ایران-14...
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - «کسب و کار با صبحانه آغاز می شود» ... عکس/ ژست جالب دو مسافر زنده ایران 140. محمد عابدزاده و ... فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس.
  • مجری شبکه من و تو - پورتال خبری فانیگما

    funigma.com/tag/مجری-شبکه-من-و-تو
  • درآمد روزانه احسان علیخانی از «ماه عسل» ... تجاوز مجری «من و تو» به یک کودک +عکس ... درگیری مدیران و عوامل دو شبکه ضد انقلاب من و تو و جم که با افشاگری ها و فحاشی هایی ... به گزارش بولتن نیوز، امید خلیلی مجری و برنامه ساز شبکه من و تو که گویا از ...
  • گیفت بای - فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی عکس

    giftbuy.ir/.../فحاشی+مجری+شبکه+من‌+و+تو+به+احسان+علیخانی+%2Bعک...
  • القشعمی که قبل از اجرای عملیات انتحاری در مسجد امام علی(ع) ، آخرین عکس های خود را با نقاب در شبکه های اجتماعی قرار داده بود، به جای لقب خود در گروه داعش که "ابوعمار ...
  • تخریب احسان علیخانی - تازه های روز

    www.tazehayeroz.ir/تخریب-احسان-علیخانی/
  • +عکس امسال برنامه ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد، ... “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی ... در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و ... با افت چشمگیری مواجه بوده؛ اما به نظر می رسد اینگونه فضای توهین و فحاشی علیه ...
  • آخرين اخبار مذاكرات در توييت موگريني

    www.tahajomnews.ir/543256-آخرين%20اخبار%20مذاكرات%20در%20توي...
  • ۱ ساعت پیش - فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس · کشف سیستم جاسوسی DINO · نسخه جدید برنامه Kingsoft Office باپشتیبانی از زبان فارسی + ...
  • دومین نمایشگاه امنیت سایبری ۲۷ مرداد شروع به کار می‌کند. ... فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به "احسان علیخانی" (+عکس).. خواننده هتاک در آتش شبکه های اجتماعی.. "غلامرضا ...
  • زنی که در مکان عمومی لخت و شروع به فحاشی کرد(+عکس )

    www.pcparsi.com/زنی-که-در-مکان-عمومی-لخت-و-شروع-به-فحاشی-کرد-ع...
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - او ساعت 5:30 صبح به وقت محلي در ساحل اين شهر شروع به بيرون آوردن لباسهايش از تن کرد تا ... مجری زن شبکه من و تو به احسان علیخانی توهین کرد
  • خانه - احسان علي خاني مجري ماه عسل ازدواج كرد عكسهاي ازدواج علي ...

    faceoff.ir/.../احسان+علي+خاني+مجري+ماه+عسل+ازدواج+كرد+عكسهاي+ازدواج+...
  • مصاحبه جدید احسان علیخانی + عکس - نمناکجدیدترین مصاحبه با احسان علیخانی ، احسان علیخانی ، ... نسبت به شبکه سه تعصب خاصی دارد و یک جورایی احسان علی خانی عاشق شبکه 3 می باشد. .... راستش من یه دختری هستم تو سن ازدواج اما چند وقتیه یه ترس عجیبی افتاده به جونم اونم اینه که نکنه وقتی من ... از کجا معلوم بد دهن فحاش نباشه؟
  • گفتی است ، سال گذشته در پی توهین یک شبکه دیگر مدعی ترویج تشیع به همسر .... تو همون سیستان بلوچستان من کسی رو می شناسم که از ظلم اشک می ریخت و می گفت .... يا حاج محمودرابعا:يك مقايسه اجمالي بين مجري اين شبكه وحضرات علماي خودمان فرق .... درباره حکومت ایران نیز ازشون چند تا بدگویی شنیدم شاید عکس العملش بوده ولی ...
  • کلیپ تهدید مجری تلوزیون به مرگ جلوی دوربین برنامه زنده ...

    www.funlife.ir/2015/05/کلیپ-تهدید-مجری-تلوزیون-به-مرگ-جلوی-دور/
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در رادیو+ تصاویر · پیشنهاد ازدواج به مجری متاهل در برنامه زنده شبکه یک! … برنامه محبوب .... کردن خونواده … باشیم ولی من اخلاق فرزاد رو با زنش تو برنامه زنده که دیدم خیلی بد بود واقعا. ... مصاحبه جدید احسان علیخانی + عکس – نمناک.
  • آل‌ اشپورت با سازمان لیگ به توافق رسید · کامیابی‌ نیا: آمدم تا پاسخ برانکو را بدهم ... ایران و آمریکا به همراه اشمید · فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس ...
  • ۳ روز پیش - +عکس. حاشیه‌های برنامه پرطرفدار ماه عسل؛. تخریب احسان علیخانی به ... از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می ... اما به نظر می رسد اینگونه فضای توهین و فحاشی علیه این برنامه منطقی و ...
  • رسوایی در آکادمی گوگوش | هراز نیوز

    haraznews.com/9459/رسوایی-در-آکادمی-گوگوش-9459
  • مافیای شبکه من وتو/قسمت سوم؛فرار مجریان شبکه من وتو ازپاسخ به رسوایی در آکادمی ... اگه وجودشو داری سوادشو داری منطقی حرف بزن نه این که فحاشی کنی در ضمن … ...... اخبار دروغین تحویل مردم میدن ولی برنامه های احسان علیخانی جو صداوسیما را عوض میکنه. ... توی همین گوگل بزن عکس های (ارمیا در آکادمی ) ببین واقعا موهاش معلوم نیست .
  • سلطان قلبها

    ma-soltan.persianblog.ir/
  • "احسان علیخانی" تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل در ارتباط تلفنی با برنامه ... وی گفت: من در فضای مجازی فیلم ها و عکس های از لحظه های آخر مرتضی دیدم تو رو خدا ..... دوستانی که علاقمند به اخبار متنوع وخوب هستن میتونن اخبار ساعت 19 شبکه یک ... سر چهار راه تو خیابون تو جاده برای یک ماشین جلو افتادن همدیگر راتکه تکه می کنیم فحش ...
  • مطلب دونی - فحاشی شرم آور به ستاره والیبال ایران / عکس

    lofty.ir/post/81988/فحاشی-شرم-آور-به-ستاره-والیبال-ایران-عکس/
    شایعه رابطه آزاده نامداری و احسان علیخانی با انتشار عکسهای دو نفره شان +عکس .... پاسخ عجیب دلبری های دختر. کلیپ سوتی +18 مجری های شبکه من و تو در ایران ...
  • مشهورترین چهره هایی که ممنوع التصویر شدند + عکس صفحه اصلیآخرین اخبار و ... نام او یک جورهایی با حاشیه عجین شده، حسنی طی سال هایی که تبدیل به یک مجری ستاره و ... شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه او هم در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی به .... و جلوی دوربین سحر قريشي ممنوع التصوير شد تصویر سالومه مجری شبکه من و تو ...
  • ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در ادامه پوریا پور سرخ افزود: وقتی این کار به من پیشنهاد و گفته شد که این ..... به نظر من تو مجری گری حرف اولو احسان و فرزاد میزنن. .... همچنین آقای علیخانی عزیز رو که شب سال تحویل شده بود مجری شبکه 2 و ...... همچون همیشه به شما گوشزد می کنیم که میتوان با یکدیگر بحث و گفتگو کرد، اما بدون فحاشی و بداخلاقی
  • احسان علیخانی در این قسمت میزبان آن بیست و سه نفر است تا ناگفته های آنها بازگو شود. ... یا آرتروز شانه با حضور دکتر فرهمندی در بخش کلینیک خانواده از شبکه یک سیما ... در این ملاقات صدام با اسرای ایرانی عکس یادگاری می گیرد و دخترش به آنها گل می دهد ... تبریک به من تبریک به تو؛ خاطره گویی های تک نفره؛ پیامی در زیر لایه های ...
  • دانلود سکس | دانلود فیلم سکسی | دانلود عکس سکسی

    hot.americ.ir/
    شما با داشتن این نرم افزار از هر کجا می توانید با اتصال و دیدن فایل های خود به کارها و امور ... بی تو من مفت هم نمی ارزم … ... عکس دختر خوشگلو خوش استیل ایرانی لورفته جدید ...... دانلود فیلم های الکسیس تگزاس · دانلود فیلم های سینمایی شبکه 3 در نوروز 94 ...... عکس آتش بازی چهارشنبه سوری · عکس آتلیه ای احسان علیخانی و آزاده نامداری ...
  • عاقبت مجری فراری که تاریخ مصرفش تمام شد +عکس

    69.4iranian.com/.../عاقبت%20مجری%20فراری%20که%20تاریخ%20مص...
  • وی از ابتدای شروع به کار شبکه تهران تا سال ۱۳۸۴ مجری تلویزیونی این شبکه بود ... آن روزها نه احسان علیخانی و فرزاد حسنی بودند و نه علی ضیا و محمد سلوکی. ... او امروز کم‌کار است و به غیر از یک تئاتر درجه سوم که با همکاری مینا لاکانی به .... همه میبینیم ولی تقریبا اکثر مردم حاضر نیستن بخاطر مشکلات برن اونور و هی فحاشی کنن.
  • پیام احسان علیخانی درباره "ماه عسل" در فیسبوک - عکس،دانلود ...

    www.yahoopersia.ir/108177/پیام-احسان-علیخانی-درباره-ماه-عسل-در-ف.html
    ۴ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - فان مهر به نقل از افکار نیوز: احسان علیخانی که بنا بر دلایلی نامعلوم امسال برنامه «ماه عسل» را اجرا نکرد و علی ضیا جایگزین او شد، مطلب کوتاهی را ... ازتو خواستم که به من او را برگردانی و تو گفتی که صلاحت نیست .... کریس رونالدو و تکذیب فحاشی به مسی ... عکس های شخصی آزاده نامداری مجری خوش سیمای شبکه یک.
  • ۱۲ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - آنان با توسل به شیوه های فنی و پلیسی موفق شدند ابتدا آدرس یکی از ... دهم لب به فحاشی گشود که من هم او را به داخل دستشویی منزل هل دادم و با چکش ... من سه سال مجری سال تحویل دوم با احسان علیخانی و سال سوم با فرزاد ... همسر عزیزم من با تو بهترینم . ... بازگشت مدیری به تلویزیون قطعی شد/ معرفی ستاره‌‌داران شبکه ۳ به ...
  • یک متخصص بهداشت روانی نیز با ابراز نگرانی از ورود چنین تولیدی به بازار، از .... الهی – خواننده محبوب ایرانی عکس جدید سه بعدی تردد آزادانه مجری من و تو در تهران! ... به همراه فرزندانشان جدیدترین عکسهای بازیگران به همراه فرزندانشان احسان علیخانی در ... و شروع به فحاشی کرد +عکس تجاوز ۳۰ جوان سیاهپوست به خبرنگار ایرانی+عکس ...
  • ۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وزیرموتورسوار،بدون کلاه ایمنی+عکس (۴ نظر) ... احسان علیخانی پنجمین روز از برنامه خود را به انتقادات و حواشی اخیر برنامه ... پس از احوالپرسی مجری با مخاطبان برنامه و پخش آیتم مهمانان روز گذشته، با كنار .... داداش من تو که خوشت نمیاد نگاه نکن شبکرو عوض کن. .... وقتی رقابت دو شبکه به سود مردم تمام می‌شود (۳۳ نظر).
  • به گزارش بکس ایران: دختر ۱۰ ساله کلمبیایی که با به دنیا آوردن یک نوزاد دختر سالم در ... شهرام حقیقت دوست عکسهای دوست داشتنی از کودکان فحاشی به مادر اکبرعبدی درسینما ! ... + عکس جدیدترین عکسهای بازیگران به همراه فرزندانشان احسان علیخانی در ... خرداد 91 عکسهای بچه های بامزه و خشکل مجری شبكه 5 ممنوع التصوير شد +عکس ...
  • سینما | سایت تفریحی مهر سل

    www.actionfun.ir/tag/سینما/
    +تصاویر جالب; سایت تفریحی مهر سل : سری جدید تصاویر چهره ها در شبکه های اجتماعی .... حامد بهداد با یک عکس متفاوت اینستاگرام خود را به روز کرد. ..... كه من دوستون دارم شمام منو دوست دارين اين حسو خودتون تو كامنتا بهم ميدين،به خاطر همينِ كه راحت و ...... احسان علیخانی در حال تمرینِ بغض و خیره شدن به دوربین برای ماه مبارک رمضان آینده.
  • اخبار هنرمندان - در هم بر هم

    www.joke2joke.ir/tag/اخبار+هنرمندان
  • لطفا ما رو با عنوان : جوک2جوک|پست فیسبوکی|عکس|عکس طنز|جوک ... »دخترا و پسرا بیاید تو مهمه پای آبروتون در میونه, 1, 61, joke2joke .... برنامه تحویل سال شبکه پنج، روز گذشته در پیامی به هفت صبح حضورش را به عنوان مجری در ... در برنامه های تحویل سال تکذیب نشده، احسان علیخانی و علی ضیا هستند که البته درباره ضیا هنوز نمی ...
  • مجله اینترنتی دلگرم

    www.delgarm.com/framework/content/archive?year=2013&month...
  • دانشگاه احمدی نژاد:16میلیاردتومان را به تصویب دولت دهم رساندیم و دریافت کردیم ..... کلینت ایستوود ۸۳ ساله، از همسر گزارشگر- مجری تلویزیونی اش جدا شد + ...... فکری نو برای داشتن خانه ای متفاوت+عکس ...... گزارش تصویری -کافه سینما- از جلسه نقد برنامه ماه عسل با حضور احسان علیخانی، حسام ...... افشای ارتباط CIA با شبکه من و تو.
  • خانه - ممتاز آنلاین|دانلود فیلم,سرگرمی,اخبار,اهنگ,مداحی,

    momtazonline.metal-detectors.ir/
    ۱۵ ساعت پیش - دانلود برنامه تلویزیونی ماه عسل با اجرای احسان علیخانی ویژه ماه رمضان 1394. ... ۲ روز پیش - این قطعه تیتراژ پایانی برنامه « ماه عسل » ماه رمضان 94 از شبکه 3 می ... دانلود ..... واکنش اینستاگرامی حسین هدایتی به معاون اول رئیس جمهور! (+عکس) ...... مجری کفپوش اپوکسی،پلی یورتان،ضد اسید و بتن سخت سالن های .
  • مجلسی ها و استفاده از الفاظ بی ادبانه درباره روحانی - بیپ دانلود

    www.beepdownload.ir/110671_مجلسی-ها-و-استفاده-از-الفاظ-بی-ادبانه-د...
  • ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس هایی دیدنی از زیبا ترین دختر دانشجوی جهان18094 بازدید - 4 دهه پیش; عکس های از تغییر جنسیت یک پسر و تبدیل شدن به یک دختر17692 ... تصاویر17179 بازدید - 4 دهه پیش; عکس های جدید از احسان علیخانی17162 بازدید - 4 دهه پیش; جغرافیای ... مجریان شبکه من وتو پس از وقوع رسوایی صورت گرفته در آکادمی ...
  • عکس

    akhbar90.bafiamarkazi.ir/
    خاک تو سر مدير سايت با اين تيتر اش فرض کنيم که . ..... انتقادها به احسان عليخاني بالاخره در برنامه امشب ماه عسل کمي تاثير گذاشت و با وجود دعوت از بچه هاي ... درگيري و فحاشي در برنامه زنده . ..... شبکه اطلاع رساني راه دانا-هشدار طالبان به داعش: به افغانستان نياييد : . ...... روش داعش براي يافتن قبطي‌ها+عکس; مجريان جديد "از لاک جيغ .
  • توزیع یک فیلم غیراخلاقی در شبکه نمایش خانگی! + عکس

    www.lahzebelahze.ir/.../توزیع-یک-فیلم-غیراخلاقی-در-شبکه-نمایش-خا...
  • ۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - واکنش احمدی نژاد به بیانیه لوزان + عکس (۱۰۰۴۱ بازدید) · تجاوز گروهی در ... زد و خورد دو مجری تلویزیون وارد فاز تازه ای شد (۶۰۸۳ بازدید) · زمان دقیق جشنواره لاله ... فیلم ضرب و شتم مدافع پرسپولیس با هوادار ایرانی، پس از شکست مقابل لخویا! ... احساس احسان علیخانی از تماشاچیان بازی پرسپولیس و النصر (۱۲۳۶ بازدید).
  • سال تحویل 94 شبکه دو حامد زمانی هلالی - لینکدونی ایرانی

    lovecube.btlf.net/list/سال+تحویل+94+شبکه+دو+حامد+زمانی+هلالی.html
  • جدیدترین اهنگ حامد زماني که با کمک علی اکبر قلیچ به زبان بین المللی .... خونه اومدم عکس ها را بریزم تو کامپیوتر که دیدم یادم رفته مموری اش را سر جاش بزارو خلاصه خسته و کوفته روی مبل وارفتم. .... احسان علیخانی مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه . .... اخه از اون مزاحمهای بیشعور بود که فحاشی میکرد پیام میداد فحش میداد توش.
  • دانلود تمام آهنگ های مرتضی پاشایی

    netct.in/more/1990171_11/دانلود-تمام-آهنگ-های-مرتضی-پاشایی.html
  • ۳ روز پیش - برو به : نمناک خرید شارژ پرداخت قبوض تماس با ما تبلیغات در نمناک اخبار فرهنگ ... تو رفتی. فصل بهار. روزای برفی. ادعای عشق. دل من دل تو ... می‌روید را ببینید(+عکس و آدرس) درآمد روزانه احسان علیخانی از ماه عسل عکس جعلی ... تجاوز به 10 زن در نیمه های شب + تصاویرثمین صفالو مجری از لاک جیغ تا خدا چرا محجبه شد؟
  • چرا خانواده های ایرانی ماهواره می - وبگرد

    iranwebgard.ir/post/چرا-خانواده-های-ایرانی-ماهواره-می/
    ۷ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با طراحی بسیار کم حجم برای به همراه داشتن در هر مکانی ... چراغ قوه ی زوم ... حجاب متفاوت مجریان زن در شبکه های ماهواره ای ایران عکس. راحت ترین ... درگیری مدیران و عوامل دو شبکه ضد انقلاب من و تو و جم که با افشاگری ها و فحاشی هایی علیه. ... عکس های دیدنی تعدادی از مجریان مشهور ایرانی و خانواده آنان احسان علیخانی. رساله ها ...
  • او به شایعات باردار بودنش پایان داد و اعلام کرد من باردار نیستم و فقط مقداری چاق هستم. ... آغاز پخش سریال معراجی ها از امشب اولین حضور جهانی در دنیای تو ساعت چند است؟ ... فیلم شمال شهر جنوب شهر عکس و یادداشت احسان علیخانی در روز تولدش +عکس اس ام ... +عکس واکنش مجری زن جام جهانی به فحاشی ایرانی ها در فیس بوکش دانلود قسمت ۳ ...
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود حرفهای جنجالی سعید راد در مصاحبه و گفتگو با دانلود نرم افزار موبایل آپارات . ... جنجال اهانت هوادران مرتضی پاشایی به هانیه توسلی + عکس .... عکس لو رفته هانیه توسلی تو بغل یه پسر. .... قسمتی از برنامه ماه عسل احسان علیخانی که در آن بچه‌ای به زوج مهمان برنامه «هدیه» .... بار دیگر مجری شبکه منوتو جنجال آفرید .
  • رابطه احسان علیخانی و آزاده نامداری

    mojeman.ir/رابطه-احسان-علیخانی-و-آزاده-نامداری/
  • ۶ روز پیش - ... شات نجوم العرب غرفة الاردن · نباتات الزينة المنزلية · قلب تو برای من · رمان تمام قلبم برای تو · دانلود بازی ... توهین به احسان علیخانی در شبکه‌های ماهواره‌ای +عکس ... آزاده نامداری:مدیران مرا با وجود این همه مجری تقلبی و فیک فراموش کرده‌اند! ... چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی ..... فحاشی قاتل شاد به خانواده داغدار + عکس.
  • الهام چرخنده: شبکه های ماهواره ای علیه من تهمت و فحاشی کردند!!!

    pug.ir/RSS_221367_الهام-چرخنده--شبکه-های-ماهواره-ای-علیه-من-تهمت-و-ف...
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعد از این جریان تلویزیون‌های مختلف شروع به فحاشی، تهمت و تهدید کردند. و صدای آمریکا و شبکه من و تو که به دور از خاک وطن مردم و رهبرم هستند، زنده باد و مرده باد سرمی‌دادند. .... عکس های خانوادگی هنرمندان و چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی (22) ..... رامبد جوان, فردوسی پور و احسان علیخانی رقیب یکدیگر شدند!
  • جستجوی کلیپ مجری خانم

    anboh.com/metapost-مجری+خانم.html
  • مسابقه «ثانیه ها» با حضور مجریان و بازیگران خانم به مناسبت روز مادر - بخش دوم ..... مچ گیری مجری از مایلی کهن برای گفت و گو با شبکه من و تو. -- ... فحاشی دیوی به خانم همسایه ..... واکنش خانم مجری به شایعه رابطه اش با احسان علیخانی +عکس [-].
  • «آزاده نامداری»بازیگر می شود | جستجو | مرجع وب فارسی

    morook.ir/list/«آزاده+نامداری»بازیگر+می+شود.html
  • عکس های سلفی جدید آزاده نامداری پست جدید آزاده نامداری در اینستاگرام صفحه ... آزاده نامداری: من ممنوع التصویر نیستم آزاده نامداری ممنوع التصویری را تکذیب کرد ... سیمرغ به نقل از مجله لایف استایل:آزاده نامداری مجری تلویزیون ایران این روزها در .... نسبت به شبکه سه تعصب خاصی دارد و یک جورایی احسان علی خانی عاشق شبکه 3 مي باشد.
  • +عکس. مرسوم است که در ملاقات های دیپلماتیک افراد شان یکدیگر را به درستی رعایت کنند اما گویا ... عکس یادگاری وحید جلیلی با ماکت شهدای هسته ای ... عکس: توبه نامه محمدعلی عمویی(عضو ارشد حزب توده) خطاب به شاه ..... رابطه احسان علیخانی و آزاده نامداری/ شایعه یا حقیقت ؟ ... مجری خانم شبکه یک سیما بر اثر سرطان معده درگذشت+عکس.
  • ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیاوش پاتوق | بیا تو فــان وب. کلیپ های دیدنی وجذاب، برنامه های کاربردی ... تبریک تولد بازیگر معروف زن به پسرش + عکس ... سوتی های جالب احسان علیخانی در برنامه زنده ماه عسل .... روزه خواری ناخواسته مجری تلویزیون ( برنامه شبکه تهران ) ! + عکس و فیلم ..... فحاشی قاتل شاد به خانواده داغدار + عکس · فحاشی قاتل ...
  • دانلود آهنگ جدید | شهر عکس-دانلود آهنگ جدید - اخبار روز

    farafox-blog.6ma.ir/
    بازی را چند بار انجام داده و با رکورد زدن با دوستان خود به رقابت بپردازید. ..... iranhonar22.tomarket.ir/list/عکسهای+اهیل+تو+فیلم+بالابلندی.html ...... تگ شده در: در حاشیه سریال شبکه سه مهران مدیری پشت صحنه . ..... biopic | بیوگرافی و عکس بازیگران و خواننده و مجری ایرانی ...... عکس یادگاری احسان و سولماز در کنار احسان علیخانی.
  • مرجع وب فارسی - مجری می‌کند میهمان دقیقه سینمای گفتگو ...

    kacc.ir/.../مجری%20,می‌کند%20,میهمان%20,دقیقه%20,سینمای%20,گفت...
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بیشتر کاربران با دیدن این عکس و متن زیر آن کامنت های اغلب خشم آلودی درج کردند و اينکه ..... انتخاب زمان با تو، تا درباره سابقه ايران در ظلم .... چندی پیش احسان علیخانی مجري سرشناس و محبوب تلویزیون، در گفتگویی جذاب با ... نوجوان انگلیسی در پاسخ به سوال مجري شبکه پرس تی وی درباره اسلام ضمن اشاره به ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1859
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 214
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 1,371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 31,101
  • بازدید سال : 307,351
  • بازدید کلی : 1,790,215